Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011


·         Παρουσιάζονται ξεχωριστά οι τρεις ενότητες. Προκειμένου να έχουν οι επιμορφωτές μια συνολική εικόνα, δίνονται παρατηρήσεις/ οδηγίες που επεξηγούν τη λογική της κατανομής των ωρών σε κάθε ενότητα.
·         Η διάταξη είναι ενδεικτική και μία από τις πολλές που μπορεί να υπάρξουν. Θεωρούμε αυτονόητο το να μπορεί να συνδυάζει ο κάθε επιμορφωτής τη δική του διαδρομή, η οποία θα έχει σχέση με τις ιδιαιτερότητες των επιμορφούμενων και τη δική του εμπειρία. Με την έννοια αυτή οι συνδυασμοί που μπορούν να γίνουν είναι πολλοί. Προτεραιότητα έχει με την ολοκλήρωση των 48 ωρών οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί να έχουν παραδείγματα για διδασκαλία και να είναι προετοιμασμένοι για τη διαδικασία αυτή.
·         Σημαντικό νέο δεδομένο στο επιμορφωτικό υλικό που δίνεται είναι η πρόταση για αξιοποίηση των εργαλείων του δεύτερου ιστού (Web 2.0) και των διαδραστικών πινάκων. Ειδικά για τους Διαδραστικούς Πίνακες δεν δίνεται στο ειδικό μέρος ξεχωριστός χρόνος, γιατί δεν αποτελούν ύλη για εκμάθηση, αλλά περιβάλλοντα για διδακτική αξιοποίηση. Από την άποψη αυτή μπορούν να ενσωματωθούν σε πολλές από τις ενότητες του Α΄ και Β΄ μέρους.
·         Σημείωση: το υλικό του γενικού μέρους στο οποίο παραπέμπουμε είναι το Δαγδιλέλης, Β.,κ.ά. 2010. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Δι­δακτική Διαδικασία. Επιμορφωτικό υλικό για την εκπαίδευση των επιμορφωτών στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης. Τεύχος 1: Γενικό Μέρος. Πάτρα: Ε.Α.Ι.Τ.Υ. (αναθεωρημένη έκδοση 06.02.2010). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.